torsdag 27 augusti 2009

Tvättstuga

.
Detta är min tvättstuga. Den är verkligen mini! Jag skulle gärna vilja ha en större. Vi har ju "kallgarderober "uppe, det finns en kvar som vi inte gjort iordning. Den vore perfekt som tvättstuga. Johan går med på det mesta men här är det nog stopp. Vi duschar uppe har alla garderober där och det vore bara så praktiskt. Nu har jag visserligen fått lite hyllor (bakom draperiet till vänster) till träningskläder,fotbollsväskor m.m. Det vore bara så skönt med lite riktig plats att hänga tvätt, förvara stryktvätt och kanske en ho att tvätta för hand i. Det skulle vara ett jätteprojekt och det funkar ju bra nu med, men drömma kan man ju alltid. Jag tvättar i stort sett varje dag, så den skulle bli väl använd! I morgon är det redan fredag igen. Kanske blir det lite gjort på "nya projektet"!? Nu ska jag i alla fall ut på en liten shoppingtur med mamma!
Kramar Malin