fredag 4 september 2009

Inredningstidningar

.
Mina favoriter!! Norska Vakre Hjem och danska Jeanne d´Arc Living.
.
I dag kom nya Lantliv, jag gillar att den kommer på fredagen lagom till helgen.


Det känns som att jag tjatar lite om kantareller, men vad mycket svamp det är i år. Har plockat massor idag också. Passade på att göra Annas goda paj hon hade på kräftskivan.
Inredningstidningar, det finns massor. Jag köper många, de är som böcker för mig. Jag sparar alla och läser dom flera gånger. När vi renoverade köket satt jag och bläddrade i alla köksnummer! Det finns ju så många stilar och ideer. Jag är mest intresserad av det lantliga, och det finns massor att läsa. Förut prenumererade jag på flera stycken. Nu är det bara Lantliv som kommer i brevlådan. Den kommer alltid på en fredag, det gillar jag. Lite helgläsning!! Mina andra favoriter köper jag lösnummer av. De jag tycker bäst om är med på bilderna. Jag köper också Antik & Auktion och Klassiska Hem och Antik, nästan varje gång. Ibland blir det Tove och Allt i hemmet. Inte konstigt att det ligger tidningar överallt. Men jag har alltid något att bläddra i!!! När jag sa upp prenumerationerna vad det meningen att jag skulle minska ner, men det går inte så bra....Nu ska jag sluta för i dag. Först vill jag bara skicka en hälsning till Alva som vuxit upp i vårt hus. Jag har hört att du ofta är inne och tittar på bloggen. Vad kul!
Kramar Malin