onsdag 7 oktober 2009

Hästar!!!

.
Hej!! Här är vår lilla shettis!! Hon heter Cetuna men kallas mest för Tunan!! Nu börjar hon bli gammal har fyllt 15 år ! Vi har haft henne sen hon var 1 år. Förr var hon en riktig liten "rymmare" men det är bättre med det nu.
.
Det här är Vibban, hon är 24 år fyllda. Våra djur börjar bli till åren. Henne har jag haft sen hon var 8!! Det är en mycket speciell, egensinnig dam... Har dock lugnat ner sig på senare år. Får inte glömma bort vår Alle som vi miste i januari. Han skulle precis fylla 28!! När han somnade in en eftermiddag i hagen. Han var ett svart varmblod och världens snällaste häst!! Nu vilar han i hagen så det känns ändå som han är nära oss!!
.
I dag har det varit härligt soligt!! Men blåsigt! Här solar sig Vibban det är hennes favoritsysselsättning, förutom att äta så klart!!

Tog ett härligt höstkort på Jack när vi var ute och gick idag!! Vi har jättefina rid/promenad vägar och vandringsleder som vi promenerar på!!



Är det någon som undrar hur det går med målningen kan jag berätta att jag har bara elementet kvar!! Det har varit många timmar.... på en sån liten yta!! Hoppas jag kan visa lite bilder de närmsta dagarna. Det var allt för i dag, nu är det dags att titta runt på alla fina bloggar på min lista!!


Många kramar Malin