tisdag 13 april 2010

Utlottning!!!!

Hej!!! Hoppas Ni har en bra tisdag!!!! I söndags passerade min besöksräknare 20'000 besökare!!!! Fantastiskt kul så klart!!! Därför tänkte jag fira med en liten loppisutlottning;o) Hoppas att Ni vill vara med!!!!

Dessa 2 bägare blir 2:a Pris!!!!

Denna förpackning med trådrullar blir 1:a pris!!!! Har en själv som jag är så glad för och nu har jag fått tag i en till;o)

Vi gör som vanligt, 1 lott om du skriver en kommentar till detta inlägg! 2 lotter om du länkar med någon av dessa bilder!!! Skriv gärna om du länkar!! Du som inte har en egen blogg är precis lika Välkommen att vara med!!! Maila mig;o) adressen är malin.kronmar@telia.com dragning sker den 2/5!!!!

Kolla vad som finns i min trädgård nu, så söta de är!!! Kunde inte motstå att plocka en liten bukett, tyvärr står de ju inte så länge inne....

De är extra efterlängtade i år efter denna låååååååååånga vinter!!!! Ljuvliga små sippor;o)

I går hade vi så fint väder, passade på att ta lite vårbilder på Norregård!!!

Vår gamla glasveranda blev inspirationen till vår nya på baksidan;o)

Kan säga att det är det bästa vi gjort med huset, och vi har gjort mycket..... Eftersom båda verandorna är vinterbonade njuter vi av dom året om!!!
.
I går kom nya Lantliv, blev till att njuta en stund i solen på altanen;o)
Ha det bäst Alla!!!
Så ses vi snart igen;o)
Hoppas verkligen Ni vill vara med i min lilla utlottning och fira!!!
.
Kram Kram Malin