tisdag 19 juli 2011

Loppisfynd del 2....:)))

Hej!! Kul att Ni var så många som kikade in igår på mina fynd:)) Här kommer lite till...Ljuvliga spetsar i olika mönster, blir alltid extra glad när jag hittar sån't!!


En 6-7 fantstiskt fina gardiner som ska kokas & stärkas....*ler*....Kan ju även användas som finaste duken:)) En hel hög med fina örngott med spets & tallrikar med lila mönster....


Dessa med glas i locket tittar jag alltid efter:))


Är galet glad för kantareller har redan dragit hem ett antal kilon......:))




Måste bara visa....kolla vad mamma & jag plockade på vårt favvisställe igår!!!
Det blev en hel del på morgonrundan idag oxå, så nu bli det till att rensa.....:)))
P.s blogger krånglar med mig, får aldrig bilderna på plats utan att redigera om ett ANTAL gånger.... Grrrrrrr, har Ni det oxå så???

Ses imorgon!
Malin