tisdag 25 oktober 2011

När tvivlet sätter in.....

Hej!!! Ett par höstbilder från uterummet idag....Spetsgardinerna tog jag ner i helgen & tvättade så nu är det öppet för höstlöven att blåsa in...Ibland sätter tvivlet in & jag undrar om jag är helt galen som tror att det ska gå att driva en butik mitt ute i de småländska skogarna....Men ingen kan ju veta innan man har provat & andra dagar är jag så positiv:))) Vi renoverar ju ändå lokalen åt oss själva så det känns ju bra att slippa hyra!! Tanken är att jag ska ha öppet någon kväll i veckan & på helgen eller efter överenskommelse:)) Jag kommer att ha kvar mitt jobb då det inte kommer vara möjligt att "leva" på det.....Dörren här & ev. kaminen kommer båda att flytta in i Ladan tror jag om inget annat dyker upp under tiden som renoveringen pågår.....

Någon som bevisat att det går alldeles utmärkt att driva en butik på liten ort är otroligt inspirerande Mariette!!! Hon vann årets köpman i Laholms kommun, Grattis igen till Dig, du flitiga!!! Klicka HÄR kommer Ni till hennes fina Blogg Liljor & Tulpaner!!! Så när tvivlet sätter in tar jag en titt hos Mariette:))


Malin