onsdag 14 mars 2012

Funderingar.....:)



Lite uppdatering från Ladan....
Oj vad mycket jag funderar på:) Från att drömma om en butik till att verkligen dra igång ett så här stort & galet projekt har tagit lång tid!! Att våga  kasta sig ut är en process som tagit mig flera år...
Nu består det mesta av min tid (förutom att jobba, tvätta, handla, laga mat & allt annat som ska göras) till tankar om vad butiken ska heta, vad den ska innehålla, vilka leverantörer vi ska ha... hur mycket jag ska våga satsa, öppettider, skattemyndigheten, tillgång till toalett önskan om att kunna ta en fika.........om det kommer några kunder om hur jag ska hinna leta möbler & gå på auktioner & loppisar & hinna måla om mina pinaler, ha lite egentillverkat......vet Ni listan kan göras huuuuuuuuur lång som helst....
Men det är ju så himla kuuuul så därför har vi kommit så här långt:))


Alla väggar är färdiggipsade & ska slipas & spacklas en gång till...sen är det dags att måla!!
   

När allt är målat är det dags för golvet som kommer bli delvis i marksten & gråmålat trägolv:)
Om Ni tittar på bilden så kan Ni se hur ojämt det är & det blir en stooooooor utmaning att regla det!!
När vi kommer slå upp portarna har jag ingen aning om...
Vill inte känna mig stressad eller halvnöjd!!
Det ska vara som vi vill ha det & då är Ni så Välkomna:))

See You!!