lördag 21 juli 2012

Skatt Nr 2 & Beslutsångest.....



Hej:))
Kan Ni tänka ER köpmansdisken & denna handelsdisken på samma släp.....??
Jodå, det gick alldeles utmärkt:))
Tack snälla Sara för tipset om disken!!!
Hade bestämt mig för att måla den grå & vit....men nu vet jag inte längre.....
Pardörrarna ska bli gröna när jag hittat rätt kulör & det kommer antagligen även bli gröna lampor över disken (om jag inte ändrar mig igen....)


Nu provar jag lite med pärlgrå i rutorna & tänker samma mellangrå som är på golvet runtom & uppe på själva disken....Kanske blir för grått....Så svårt det är, jag vill inte krabba med att måla om igen.....:))


Kanske Ni kan hjälpa mig, Ni brukar vara så bra på det???
Köpmansdisken står ju i bakgrunden den är pärlgrå & träfärgad & faktiskt helt klar....
Kommer bilder på det!!!

Ser fram emot Era förslag med spänning....:))

Kram M