tisdag 25 juni 2013

Tiden rusar.....



Hjälp.....det är snart juli!!!!! 
Tiden rusar & jag önskar vi kunde stanna upp ett litet tag....
Denna veckan jobbar jag kväll men börjar tidigare då jag är upptagen på kvällarna!
Butikens Veranda som Ni skymtar i bakgrunden stressar mig liiiiiiiiiitegrann...
Vi ligger efter & hade hoppats vara klara snart...... men vi hinner inte!
Skönt att vi inte bestämt något datum iaf....;))
Klar blir den frågan är bara NÄR!!!
Nog om detta....


Här ligger en av mina största kärlekar.....:))
Tur att han måste ut på sina prommisar annars hade det inte blivit några rundor för mig nu....
Vissa saker måste man prioritera & mina djur är så viktiga för mig!
Ikväll efter jobbet blir det kvinnocirkel, där hoppas jag kunna slappna av en stund.....

Ha det gott i solen Alla Fina Bloggisar.....:))
Kram M