tisdag 24 juni 2014

Home & Country.....:))



Hej....:))
Nu har semestertiderna börjat, hoppas att allt blir som Ni tänkt!
Det blir ju inte alltid det, då gäller det att ta nya tag.
Vi har ju alltid ett val & då gäller det att lita på magkänslan.....
Nu undrar Ni förståss vad det är frågan om.
Jag kan säga så mycket som att jag fått ett uppvaknande med råge.....
Vad det gäller spelar ingen roll men jag vet vad som är rätt...:))

Nu till något helt annat!
Vårt lilla Glashus pryder ännu ett omslag....;))
Senaste fina Magasinet Home & Country.
Det finns med ett 10 sidor långt reportage om mig, Norregård & Butiken!
Jättekul så klart....
Det är duktiga Madeleine som tagit bilderna.
Kanske lite semesterläsning om Ni har lust....;))
Nu ska jag baka, har en bokning ikväll!

Ha det bäst...:))
Kram M