torsdag 22 januari 2015

Ett nytt litet DIY-projekt....:))



Hej!
Min stackars familj vet aldrig vad som väntar när dom kommer hem....
Igår hängde det en lapp på Verandans dörr:))
Jag går & funderar på allt jag vill göra & så plötsligt händer det!
Japp, sån är jag & visst kan det vara galet påfrestande för familjen.
Men de låter mig hållas som tur är;))
Det går längre mellan mina projekt oxå nu för tiden....


Ni som följt mig ett tag vet att jag är så trött på detta golvet.....
Skulle gärna bytt till något snyggt & dyrt nytt golv...*ler*...
Men man blir INTE rik på att driva en liten Butik hemma på gården;))
Inte läge att riva upp ett helt & felfritt golv som inte är något annat fel på än på färgen.
Så vad gör man...MÅLAR så klart. Bästa sättet att förnya hemma!


Igår skurade jag noga med målartvätt & maskerade listerna.
Idag har jag grundmålat med Flüggers interior Fix Primer häftgrund.
 I morgon ska jag stryka första gången med Hagmans Golvfärg 1K.
Kan Ni gissa vilken färg det blir? INTE vitt....
Jag är sååå spänd på resultatet!
Fortsättning följer....

Ha en bra dag:)
Kram M