tisdag 3 maj 2016

Det är 2 år sedan jag sade upp mig.....



Hej!
Tiden rusar & nu är det vår med besked:))
Det är 2 år sedan jag slutade på det stora
företaget Xylem. 24 år var jag anställd....
Heeelt galet för att vara mig att göra något sådant.
Jag har stort kontrollbehov & som egenföretagare har man 
noll koll...Hur blir det nästa månad?
Trots detta är jag nöjd med att numera gå min egen väg.
Jag är tacksam för varje dag som jag får leva min dröm.
Soliga dagar kan jag varva kontorsjobb med att hänga tvätt.
Ta en låååång lunch om jag känner för det;))
Vissa perioder jobbar jag mycket....andra mindre.
Det är en gåva att själv få styra sina dagar....
Rik blir jag inte men det blev jag inte som anställd heller...ha..ha..
Jag blir rik på erfarenheter, möten med fantastiska människor &
jag utvecklas som person lär mig hela tiden nya saker.
Störst av allt.....jag känner glädje när jag jobbar:))
Funderar du på något eget!? Gör det!!!
Man ångrar bara det man inte gjorde....

Veckans Öppettider:)

 Onsdag 16-19,
 Extraöppet Torsdag-Kristihimmelfärds dag 12-16,
 Söndag 12-16.

 Öppnar även efter önskemål via mail malin@butiknorregard.se 
eller telefon 070/113 87 90. 



Välkommen
Kram M