tisdag 27 september 2016

Lite av varje....



Hej!
Hoppas Ni har en bra tisdag:))
Förra veckan fick jag besök av vägverket...suck....
Nu måste jag ta ner Butikens skyltar innan torsdag.
När vi startade ansökte jag om en skylt (som kostar ca 10.000 kr, 
som jag får själv får betala) men fick avslag.
Det går INTE att överklaga var beskedet.
Då gjorde vi egna, hade liksom inget val...
Syns man inte finns man inte.
Jag vill ha en levande landsbygd men har tydligen inte rätt
att driva Butik här ute....
Eller? Hur ska mina kunder hitta?
Inga spontana besök heller...
Tro nu inte att Butik Norregård är borta
för att skyltarna är det.

Nu tänker jag istället utöka mina öppettider:))

Onsdagar 16-19
Nytt: Torsdagar 14-17
Söndagar 12-16

Utökar med lördagar igen inför Julen.

Ni är så Välkomna:)

I eftermiddag har jag en bokning,
jag öppnar gärna för Dig om inte 
tiderna passar!
Ring/sms:a 070-113 87 90

Kram M